duminică, 20 ianuarie 2008

..doar atat.



had enough....vreau acasaaaaaaaaaaaaaa!!!!!m-am saturat de totul totului de... tot ce vad in fiecare zi: mizerie, si noroiul ala de pe naveta aia de tot rahatu'.m-am saturat ca trebuie sa suport motzaitul pe microbusul de fiecare dimineata unde stau de aceeasi data tot in picioare, deh, ca nu mai raman locuri. Mai am noroc si eu de o scandura unde, daca prind loc(hooray!), e sarbatoare, adevarata bucurie motzaitoare;ende mai pui, colac peste pupaza, ca mai dau si de o galeata, unde au zacut odata kilograme de vopsea....Si ma asez multumita pe scandurica din spatele bus-ului, cu picioarele intr-o galeata...noroc, fara vopsea...si ...si intr-o dimineata ce sa vezi am prins loc pe scandurica saltareata dar din nou, o alta surpriza-peste ce imi dadura ochii sau mai bine zis capul...o ...sarma, cu care era agatat cartonul de geamul din spatele bus-ului, of course;si mai ziceam eu ca viata mea e lipsita de surpriza, 'cause it's fucking boring....pai cum, nu vezi cate surprize te asteapta, inca de cand iesi pe cele trei usi ale blocului, in fuga sa nu pierzi bus-ul ultradotat cu tot ce iti doresc picioarele tale, ca, deh, e tare misto sa stai cu picioarele pe o galeata, sa nu pomenesc de matura, de tabla de aluminiu...(cine stii ce ma mai asteapta maine...;)
stop dreaming!!!!!!!you're not robin hood and you're not....you're just the old ....:):)



coloana mea e cam ...stramba de la motzaitul in picioare;;), saltatul pe scandurica,,,

Niciun comentariu:

EXPLORE. DREAM. DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!

EXPLORE.  DREAM.  DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!
CATCH THE TRADE WINDS IN YOUR SAILS!