vineri, 7 septembrie 2007

chef de....chef

... de un pahar,doua,trei...de vorbe, dans, muzica faina....doamne ce ...ciudat suna edith piaf in english(my love)...da' trebuie sa imi multumesc chefu' cu sunetele guturale venite din masinaria asta (nu prea mai vre tasta "a" sa imi alimenteze talentul scriitoricesc, s-apoi daca mama nu m-a dat la pian, am exersat din plin...) cu un paharel deja gol...de licoare pentru cei mici si incepatori(ajung acusica si pe dulap la sticluta de vin din cotul Rhonului-si poate la tuiculita ce mi-a ramas mostenire, si asta daca nu mi-o sufla fratelo...), si cu o carticica lipsita o vreme de pe noptiera-podeaua de sub pat...

si toate astea din cauza unei stupide chestii-caci numaratu'bobocilor si a tuleilor de porumb de pe marginea drumului meu de naveta nu imi aduc un taxi la scara si apoi ce treaba e aia sa te scuzi si sa fugi grabit cu ochii holbati la ceas ...ca scapi troleul spre casa ...ca nici nu ai apucat sa tai in priviri marunte fumul de tigara...daramite sa trebuiasca sa refuzi tipa prea insistenta cu comanda...

apoi trebuie o solutie urgenta(fie si cea de pe dulap-dar in cantitati rezonabile)-poate daca as trece de la numaratul bobocilor si al cocenilor de cucuruz la ...numaratul basculelor bechtel si al gropilor presarate in urma sau poate...



si cum mariuca asta nu vre sa isi faca cont..bla bla..din comoditatea ei pre mare, eu trebe sa ma sacrific aici si sa ii scriu comentariul:
"da chiar bine zici si eu as avea nevoie de un paharel mai mic sau mai mare de palincutza de-a noastra ardeleneasca si apoi sa vezi ce aspra o sa fiu si nu molcoma cum ne descriu moldovenii astia....a fi... hahaha"

apoi vine doina care nu are, ma rog, dispozitia necesara pentru a citi ce am mai scris eu pe aci.ea are alte chestii de citit. nu zic ,extraordinaire, da ceva imi scapa mie...se cam desira fundu plasutei?o alta urgenta...o sa ma impac cu ideea...o sa iau ideea asta de brat si o s-o impac cum numa eu stiu...


Niciun comentariu:

EXPLORE. DREAM. DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!

EXPLORE.  DREAM.  DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!
CATCH THE TRADE WINDS IN YOUR SAILS!