vineri, 31 august 2007

panza de paianjen intre cruci de morminte

mai da mult am mai debitat....ma uit la mesaje si tuloi: numa' chestii negre, sumbre...parca as ave' o mare tava cu rahat sub nas. imi aduc aminte de fata(mutra) lui patapievici. e un simpatic(doamne fereste sa am ceva cu el,dimpotriva nothing in this world).

...daca vrei ca viata ta sa nu fie o panza de paianjen intre cruci morminte, aspira spre ideal....aste vorbe mi-au venit in minte cand am dat cu ochii de ceata de cruci din Zorilor ; mergeam cu troleul spre isjcj sa 'imi ridic' minunata decizie pe postul de numarat boboci in fiecare toamna...si ase cugetau io cum e cu idealul asta. Pe vremea cand eram copilita fratioru' obisnuia sa imi scrie pe te miri ce felicitari citate si "vorbe de duh"(- sa fii cuminte!mie, eu care eram cumintenia intruchipata).Printre altele era si citatul... eh, vorbele aste ce m-au pus la "pensat"(penser din franceza); da, oare ce-i cu idealul asta, ma rog? o fi cocosul rosu dupa care am eu bunul si sfantu obicei sa alerg...apoi de ce viata ta sa nu fie o panza de paianjen....mama! e atat de... asa cu cativa stropi de ploaie si raze de luna. Mmm dar e chiar perfectiunea in toata splendoarea ei...mai ca nu mai vrei nici un ideal(?) nici nu stii cand si cum se naste o panza din aceea; numa' o vezi ca e acolo...hop si ea, asa ca iti dea peste nas; sau alteori o simti pe fata si incerci sa o indepartezi discret cu mana; si apoi ce sa faci ca sa ai si tu o viata din asta asa perfecta...apoi vin la inaintare regulile despre cum sa iti traiesti viata. Zambesc ironic pe sub mustati...si ma intreb: oare cum o fi facand un paianjen cu 'sevaletul lui'...pai iarasi citatele astea imi dau tarcoale...de data asta e Aldous Huxley in "Punct contrapunct":‘Pentru a trăi, sufletul trebuie sa fie in contact intim cu lumea , să o asimileze prin toate canalele simţurilor şi ale dorinţei, ale gândirii şi ale sentimentelor, pe care natura le-a prevăzut în acest scop… Sufletele moarte, ca şi trupurile moarte, ori devin ţepene, ca nişte mumii uscate şi prăfuite, ori, decăzând, încep să miroasă.’
no stupid rules anymore....

apoi no,iexista si o moda in a-ti trai viata...moda lu' sa devii de 3 ori 3 femeie..eu as zice ca sa devii de 3 ori 3 ...proasta, sa dai din coate sa ajungi suuuussss pe culmile...prostiei,no fiecare cum poate...sa alegi sa fii carierista convinsa ca sa ai apoi masina si casa...wow ce viata...INTERESANTA!ce naiba poate fi interesant sa lucrezi 25 de ore din 24, sa iti lasi coptii pe mainile babysitteritelor ...da' nu mai continui ca m-am saturat de subiectul asta rasuflat.nu ma mai intereseaza...
am solutie mai faina...oricum cica ajungem in rai...acum conteaza ce metoda aplicam...eu am gasit una faina de tot...;)



...eu mai raman in uimire sa admir panza ceea, fie ea din coltul stang al camerei, pana cand o sa dau o fuga la crucile din cimitir...

cu cocosul rosu imi doresc sa termin...sa zicem, partea cu vrutul e mai grea.

Niciun comentariu:

EXPLORE. DREAM. DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!

EXPLORE.  DREAM.  DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!
CATCH THE TRADE WINDS IN YOUR SAILS!