vineri, 4 iulie 2008

el camino (1)







am facut poza in Empuriabrava, la nord de Barcelona, langa oraselul lui Salvador Dali( de fapt el e nascut in Cadaques unde nu am reusit sa ajung din pacate-cica e tare frumos).Am pus pe blog chiar sus o poza cu statiunea asta-e ca Venetia, construita pe canale.





o ascult acum si imi aduce aminte de unele din cele mai frumoase clipe petrecute la malul Marii Mediterane,de Muntii Pirinei cu varfuri albe de zapada in apus de soare si marea de un albastru adanc, intens , casutele de un alb proaspat... Nu imi puteam dezlipi ochii de la asemenea priveliste si nici nu mai vroiam sa plec.As fi stat acolo pe stancile alea o vesnicie, cu marea in ochi si in suflet sa savurez linistea ...Sper sa ajung cat de repede.:)




si sa schimbam putin ritmul;)



Gata.Asa nu se mai poate. Ma apuc de dans.



ma obsedeaza muzica asta atat de frumoasa si gipsy kings astia sunt fenomenali.Intre timp imi frunzaresc pozele din Espana si retraiesc,experimentez trairi. Sa va impartasestc si voua din experienta mea.Pacat ca nu avusesem atunci aparat iar fratiorul imi imprumutase unul; asa ca pozele nu au claritatea dorita de mine.Dar ma multumesc cu ele, for now sau cel putin pana ma apuc serios de fotografie, lucru lasat cam balta prin clasa a XI-a.
se pare ca pozele vor sa se alinieze in fata melodiilor...respectam dorinta;)

Niciun comentariu:

EXPLORE. DREAM. DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!

EXPLORE.  DREAM.  DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!
CATCH THE TRADE WINDS IN YOUR SAILS!