miercuri, 3 februarie 2010

Muntele Bocului 16 ianuarie 2010



Iarna superba si mult asteptata .Peisaje pe masura.Abia am asteptat sa ies in ture pe munte.Nu am ezitat si am acceptat invitatia lui Akos si a sotiei sale, Anna de a pleca pe weekend la ei la cabana tocmai sus spe Baisoara, la Muntele Bocului. Am inceput foarte bine anul. Exact cum vroiam: cu ture pe munte.
Ieri am primit pozele si pe masura ce le frunzaream realizam inca o data ca nu se compara cu ce am trait acolo sus...toate peisajele, pasarile in zbor, linistea, zapada scartaind, cararile si urmele singuratice prin padurea de brad. Ca in povesti...cu lemne trosnind in soba...cu dimineti pline de soare. Un singur mic regret:langa peisajele acelea deosebite in rasarit de soare, manele jos in vale ce razbeau pana sus:( Nu vroiam asa ceva.La fel s-a intamplat si pe Vladeasa de revelion, dar despre asta in alt post.
Si totusi peste toate aste minusuri raman amintirile:):)Si uite asa totul prinde viata si simt ca traiesc de-a binelea.















Niciun comentariu:

EXPLORE. DREAM. DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!

EXPLORE.  DREAM.  DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!
CATCH THE TRADE WINDS IN YOUR SAILS!