luni, 5 mai 2008

as... manca 3 portocale

trebuie sa incerc sa renunt la obiceiul prost de a ma tine scai de " a dori" si sa imi mut atentia un pic mai colea...conjugand verbul "a vrea"
-as vrea sa ascult toata noaptea asta muzica buna-ascult in dracusori de ieri http://www.last.fm/listen/globaltags/jazz
- as vrea sa fumez o tigara, doua trei din acele bune-am incercat odat' in viata mea,si nu a fost oriunde (tineti-ve bine) ci ...langa Muzeul Salvador Dali, in Figueres, ditamai in Spania, de Craciun; primul fum incurajat de cumnatica draga, si cand fratelo nu era prezent.Hmmmm!! would like some more! eh, si dorinta mea imi fu rasplatita cu ....phuu chestii interzise.Eram la niste prieteni.Prima zi din an, mancat de racusori prajiti in uloi de masline, ceva langostini; iesit pe patio sa fumam...hmmm. Au voie astia sa creasca in ghiveci. Am primit si eu vreo doua seminte...renuntat la ele de frica vamesilor. ha ha ha.
-as vrea sa ii desenez iubitoarei de javre cu usa aia alba cu clanta roz de la camera mea- sa- i scriu niste vorbe de duh pe ea...

Niciun comentariu:

EXPLORE. DREAM. DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!

EXPLORE.  DREAM.  DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!
CATCH THE TRADE WINDS IN YOUR SAILS!