vineri, 4 iulie 2008

Salvador Dali








S-a nascut in Cadaques, la malul marii.A locuit in Figueres.Controversat personaj cu partile lui bune.Lui Florin ii place mult asa ca i-am adus suveniruri.Destul de scumpe, poate prea scumpe.Am ramas mai mult cu pozele si cu o ora si jumatate de admirat muzeul bine gandit si amenajat. Multe m-am impresionat dar mi-a ramas in suflet un tablou de...El Greco...St. Paul. Sper sa nu gresesc.Extraordinara privire, foarte bine surprinsa. Am iesit din sala cu ochii lipiti de tablou si cu mirarea cum de gasesc acolo asa ceva...Oricum merita vazut











Niciun comentariu:

EXPLORE. DREAM. DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!

EXPLORE.  DREAM.  DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!
CATCH THE TRADE WINDS IN YOUR SAILS!