marți, 12 octombrie 2010

Intre vis si realitate

Un vant puternic sta sa rupa tot in cale. Usile tremura in bataia curentului iar geamurile mai sa se sparga. Doar mirosul de vinete coapte pare sa incalzeasca atmosfera casei...Gandurile zboara spre acasa, undeva in amintire rasar vii momente de neuitat...mirosul de ardei copti si mama pregatind zacusca...adunatul prunelor in butoaie, miros de gutui si covor de frunze sub picioare...

Dar vantul si ploaia marunta ma aduce la realitate...



Barcelona!
Pentru mine visul de odinioara a devenit pe neasteptate realitate.



Hay un lugar donde encontrarte a ti mismo es algo mas que encontrarte a ti mismo...donde el sol es algo mas que el sol... y una obra de arte tambien es algo mas...
Si eu sunt mai mult decat stiam ca sunt.
In acest loc am reusit sa regasesc stari de odinioara, liniste, multa energie si putere de a merge mai departe. Am regasit oameni frumosi cu care am impartit momente placute si care m-au ajutat enorm sa incep sa-mi traiesc visul.

 Roberto-un om minunat la fel ca si sotia lui, Beatriz. Parca il aud si acum:"Adela, tienes que disfrutar de la vida y no trabajar demasiado! La viata lui muncise exagerat de mult. Nu degeaba e elvetian. De cate ori ascult Edith Piaf -Je ne regrette rien (ii placea la nebunie sa o asculte) imi aduc aminte de zambetul lui de copil, fericirea din ochi si povestile despre munte. Atat cat isi mai amintea aminte. Din pacate viata lui interioara e un adevarat haos fiind afectat de o boala neurologica foarte rara: Creutzfeldt-Jakob, un fel de Alzeihmer. Acum e fericit  intr-o rezidenta din nordul Spaniei de unde priveste atat muntele cat si marea ... Cu acelasi zambet dar cu mai putine amintiri. Pentru mine va ramane o amintire placuta si o lacrima in coltul ochiului.Visul lui s-a oprit de putina vreme iar al meu abia a inceput...Tienes que disfrutar de la vida!!!

 
Edith Piaf - Non je ne regrette rien
  Asculta  mai multe  audio   diverse






                          Varful Bassegoda(1373m)-primul munte vizitat in Spania si  un alt vis - Muntii Canigou din Franta.


              Harmut-prietenul german care am avut placerea sa urc pe acest varf deosebit.Un om cu o mare admiratie pentru Constatin Brancusi si oamenii  din muntii Apuseni.Multumesc pentru tot!





                                                                 Eu si visul din spate;)

                        Langa granita Spania-Franta la fantana lui Manolo alaturi de Harmut(Germania),                    Mechi(Germania), Glenis(Rep.Dominicana) si Rosa (Spania). Un alt vis implinit- de ziua mea pe munte!!!

In fara Casei Pedrera-Gaudi-Barcelona cu brazilianul de origine germana Alexandre Strube.Inca un om frumos cu care am reusit sa conversez in romana;), fara sa il fi invatat eu:).Amintiri placute pe terasa apartamentului alaturi de el si Alexandra acompaniati  de un castron cu vinete si sarmale.:)) si multa cerveza. ..Noapte buna!!



La prima conferinta British Council Barcelona-impreuna cu Alexandra.Nu mi-a trecut vreodata prin cap ca o sa ajungem sa traim in acelasi apartament, sa impartim aceeasi terasa,din cand in cand aceeasi mancare si intrebari existentiale: pe unde intra vecinii in casele lor cu terase superbe...si sa nu uitam  injuraturile adresate  ciudatei pasarii vecinului si cvasi-cateilor vecinei care ne trezesc dimineata devreme.


A fost de ajuns un e-mail si o camera libera in apartament...ciocolata Rom:) Si visul a devenit realitate.

Un comentariu:

martienn spunea...

your blog is very interesting ; )
good !
i like it ; ***


if you want follow me and write comment ; * <3

EXPLORE. DREAM. DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!

EXPLORE.  DREAM.  DISCOVER.So throw off the bowlines!Sail away from the safe harbour!
CATCH THE TRADE WINDS IN YOUR SAILS!